Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Probeer de pagina te vernieuwen (F5). Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja". Waarschijnlijk lukt het nu wel.

- Waarom wordt mijn foto niet weergegeven?

De foto in de kaart zijn gekoppeld aan de door jou geĆ¼ploade afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om de koppeling te herstellen. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op.

- Ik zie de basiskaart i.p.v. mijn opgeslagen kaartje

Dit komst soms voor als je pas een account aanmaakt aan het einde van het bestelproces. Lukt het niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

- Mijn kaartje is vergrendeld en ik kan deze niet verder bewerken

Als je je kaartje hebt besteld (als proef of als oplage) dan wordt deze om veiligheidsredenen automatisch vergrendeld. Om je kaartje verder te bewerken kun je een kopie van het kaartje maken. Onder het kaartje zie je een symbool met 2 vierkantjes (kopiƫren). Hiermee maak je een kopie van het vergrendelde kaartje aan. De kopie kun je weer verder bewerken.

- Ik kan mijn tekstvak niet meer aanpassen

Waarschijnlijk is de laag met het tekstvak vergrendeld. Dit zie je aan het actieve slotje naast de laag. Door het slotje weer uit te zetten kun je de laag weer bewerken.

- Ik kom er niet uit!

Kom je er niet uit, of wil je graag deskundige hulp bij het maken van jouw kaartje? Wij helpen je graag! Neem gerust contact met ons op.
Stuur een email naar info@youngart.nl, of neem contact op via het meldcentrum in je account.